Katarzyna Trawińska, bendradarbiaudama su geriausiais Grasse parfumeriais, sukūrė intriguojančią kompoziciją, kurios pagrindas tai išskirtinis, aksominis vilkdalgis, rytietiški smilkalai ir balzaminė tonka pupelė. Ir kaip jo neišbandyti?! Moteriški TK Katarzyna Trawinska kvepalai - IŠBANDYK!
Tai, kaip mus užuodžia ir ką mes užuodžiame, yra nepaprastai svarbu bendraujant su kitais – mūsų kvapas gali pritraukti žmones ar atstumti. Taigi, kur gaminami geriausi kvapai pasaulyje? Apie tai paklauskime Katarzynos Trawińskos iš Prouvé...
Prekės ženklo Prouvé kūrėja ir įkūrėja Katarzyna Trawińska yra Vroclavo verslininkė, turinti kelerių metų patirtį grožio industrijoje. Jau daugelį metų ji užsiima visuomenine veikla, remia moteris versle ir asmeniniame gyvenime. Ji yra moterų verslumo ambasadorė ir visos šalies akcijos „Gražu, nes sveika“, propaguojančios gimdos kaklelio vėžio prevenciją, ambasadorė. Jis mėgsta keliones, Paulo Coelho ir prancūzų rašytojo Musso Guillaume knygas. Jos aistra yra dainavimas ir šokiai. Jai nepatinka greitas gyvenimo tempas, todėl nepaisant daugybės pareigų, susijusių su nuosavu verslu ir visuomenine veikla, visada stengiasi organizuoti savo darbą taip, kad dienos pabaigoje turėtų laiko dviem dukroms, sau ir savo pomėgiams. Jos gyvenimo šūkis yra Michelle Obamos žodžiai:
Sėkmė matuojama ne pinigų suma, o jų poveikiu kitų gyvenimui.
„Prouvé“ kompaniją įkūrė 2017 metais ir kaip pasakoja Katarzyna - kai prasidėjo įmonės veikla, nesitikėjau, kad taip greitai įžengsime į tiek rinkų. Maniau, kad pirmus metus koncentruosimės tik į Lenkiją. Tuo tarpu dar prieš oficialią startą sulaukiau užklausų apie veiklą užsienyje. Dabar dirbame dešimtyse šalių ir turime filialus Rusijoje, Mongolijoje, Italijoje, Lietuvoje, Kipre ir Rumunijoje. Su mumis jau bendradarbiauja tūkstančiai partnerių. Nuolat plečiame savo produktų pasiūlą. Turime daug planų ateičiai – artimai ir tolimesnei. Ir tai mane labai džiugina, nors esame jaunas prekės ženklas, bet jau turime daugybę apdovanojimų ir apdovanojimų, pvz., statulėlę kategorijoje „ Rinkodara “.Tinklas Godny Zaufania „apdovanotas Lenkijos verslininkės apdovanojimuose“, „Dobra Marka 2018“ kategorijoje „Metų atradimas 2018“, „Stilinga kosmetika 2018“ už mūsų blakstienų tušą, „Love Cosmetics“ apdovanojimai kategorijoje „Proveržio idėja“ ir „Top 201“ apdovanojimas. molekulinių kvepalų kolekcija arba Metų moteriško prekės ženklo titulas – klasė ir stilius mineralinei pudrai ir biriems pagrindams. PRISIJUNGTI PRIE KOMPANIJOS GALI VISI NEMOKAMAI IR VISOSE ŠALYSE, KURIAS RANDATE PAŽYMĖTAS
Kokia Prouvé sėkmės paslaptis?
Katarzyna Trawińska: Daugiausia tai dėkoju žmonėms, kurie dirba su mumis, pasitiki manimi ir prekės ženklu, ir unikaliems produktams, kurie pasižymi išskirtine kokybe, originalia formule ir nuostabiai kvepia. Nes visas Prouvé prekės ženklas išsiskiria kvapais, sudarytais iš originalių prancūziškų Grasse aliejų. Nuo pat pradžių taip pat turime griežtai apibrėžtą tikslą – norime, kad mūsų produktų vartotojai apsuptų save unikaliais kvapais, galėtų pasirūpinti savo gerove ir grožiu, nepaisant amžiaus ir turto. Ir galiausiai, mes taip pat norime palengvinti jų gyvenimą ir kasdienes pareigas. Būtent todėl kuriame kvepalus, kosmetiką kūno ir plaukų priežiūrai, prancūziško požiūrio į grožį įkvėptą spalvotą kosmetiką, jungiančią gražinimo ir priežiūros funkciją, taip pat unikalaus kvapo kosmetiką ir buities valymo priemones, ir jų naudojimas yra daug malonesnis. Taip pat didelę reikšmę teikiame pakuočių estetikai ir dizainui, nes be to, kad gaminiai būtų efektyvūs, jie turi ir gražiai atrodyti.