Iki nemokamo pristatymo liko €65.00

Prekių pristatymo informacija

Prekių pristatymo būdus ir kainas matysite pirkimo metu rinkdamiesi pristatymo būdą Lietuvoje:

  • Kurjerių tarnyba 
  • Paštomatai
  • Lietuvos paštas

Užsakydami prekes svetainėje www.obera.lt Jūs turite pasirinkti prekių pristatymo būdą ir įsipareigojate pateikti tikslius prekių pristatymo (paštomato) adresus.

Kai pristatymą pasirenkate per Lietuvos paštą - nurodote namų ar darbo adresą, vietą, į kurią turi atvešti prekes.

Kai pristatymas paštomatu, adresas gali sutapti su paštomato vietos adresu, kuriame pasirenkate prekių atsiėmimą. 

Tikslią prekių pristatymo mokesčio sumą Jūs matysite prieš patvirtindami užsakymą. Po užsakymo patvirtinimo prekių pristatymo mokesčio dydis nebegalės būti keičiamas.

Klientas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis - Klientas neturi teisės reikšti www.obera.lt pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

www.obera.lt atleidžiama nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Klientui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Kliento kaltės arba dėl nuo Kliento priklausančių aplinkybių.

Gavęs prekes Klientas privalo patikrinti siuntos ir prekės (-ių) būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą.  Klientui pasirašius siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą, laikoma, kad siunta perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės (-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti apžiūrint prekių išorę) nėra.

Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė (-ės) yra pažeista (-os) ir (ar) prekė (-ės) yra netinkamos komplektacijos, Klientas privalo tai pažymėti siuntos perdavimo ir priėmimo dokumente bei surašyti laisvos formos siuntos ir (ar) prekės (-ių) pažeidimo (neatitikimo) aktą.

Klientui neatlikus šių veiksmų, www.obera.lt atleidžiama nuo atsakomybės prieš Klientą dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis blokas, bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti apžiūrint prekių išorę.

Visų parduodamų prekių ypatybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme. www.obera.lt neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančių prekių spalva, forma ar kiti parametrai gali neatitikti realaus prekių dydžio, formos ir spalvos dėl Kliento naudojamo monitoriaus ypatybių.

Prekių pristatymo laikas priklauso atitinkamai kurios kompanijos prekės - nuo 2 iki 12 d.d.

Aromatic 89 ir Tupperware prekių pristatymo trukmė - 2-3 d.d. nuo užsakymo patvirtinimo.

Prouve ir FM World prekių pristatymo trukmė - 3-7 d.d. nuo užsakymo patvirtinimo.

Chogan ir Live On Plus prekių pristatymo trukmė - 7-12 d.d. nuo užsakymo patvirtinimo.

Dėmesio! Esant kurjerių didesniam apkrovimui dėl siuntų gausos gali ilgėti pristatymo laikas.

Prekių likutis sandėlyje ir elektroninėje parduotuvėje gali nesutapti, todėl išlieka galimybė, kad Jūsų užsakymo Obera.lt įvykdyti negalės arba įvykdys tik jo dalį, o už prekių neatitikimą bus grąžintas pinigų skirtumas. Pinigų grąžinimo terminas 14 d.

Rašyti
Skambinti